A kiedy noc otula swą ciszą dom, zapach ciasta unosi się w powietrzu i nie słychać już tuptania małych nóżek - to siadam przy kuchennym stole, który zamienia się w mini-pracownię... A wszystko to, co stworzę, zaprezentuję Wam tutaj. I zapewniam - z jedzeniem to nie będzie miało za wiele wspólnego. Zapraszam.

24 listopada 2013

Candy....Prezenty dla Was.

To pierwsze candy na tym blogu...
Okazje są dwie: roczek bloga ( o którym zupełnie zapomniałam, a minął nam w październiku!) i zbliżający się czas prezentów i upominków.
A więc zapraszam wszystkich...
Upominki mam dwa.
Jeden zestaw to ogrzewacz do rąk, idealny na tą porę roku :) Wystarczy nalać gorącej wody do mini termoforu, ubrać stylowe szare ubranko i już nie straszny nam mróz, kiedy stoimy np. na przystanku :)+ hand made by me kolczyki i bransoletka ( w kolorze opalizujących szarości).


Zestaw drugi to taki sam ogrzewacz do rąk, hand made kolczyki i zakładka do książki ( też ozdobiona przez mnie).




Zasady są proste:
1. Zostaw komentarz pod tym postem.
2. Dołącz do obserwatorów tego bloga.
3. Zamieść na swoim blogu poniższy banerek oraz link do tego bloga.
4. Jeśli nie masz bloga proszę o napisanie w komentarzu swojego adresu mailowego.
5. Na komentarze czekam do godziny 24-tej (czasu polskiego) 15 grudnia.
6. Wyniki candy ogłoszę 16 grudnia. Dwie zwycięskie osoby dostaną prezenty losowo wybrane.



Zapraszam!!!

10 komentarzy:

  1. To i Ja chętnie stanę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce! marze o bransoletce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny akurat jesteście dwie i prezenty są dwa :)

      Usuń
    2. W takim razie mocno trzymam za siebie kciuki:))))

      Usuń
  3. zapisuję się, zostaję na dłużej:)
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. chęęętnie!! :)
    Wszystko zrobione! :))
    poza tym super że trafiłam na twój blog/ Napewno będę tu zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja chętnie się dopiszę!! Zestawy urocze!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią. Dziękuję.