A kiedy noc otula swą ciszą dom, zapach ciasta unosi się w powietrzu i nie słychać już tuptania małych nóżek - to siadam przy kuchennym stole, który zamienia się w mini-pracownię... A wszystko to, co stworzę, zaprezentuję Wam tutaj. I zapewniam - z jedzeniem to nie będzie miało za wiele wspólnego. Zapraszam.

17 grudnia 2013

Wyniki CANDY :)

Przepraszam, że z lekkim opóźnieniem, miałam kłopoty z internetem. 
Ale już jestem i informuję, że losowanie przebiegło pod czujnym okiem "komisji" i ta sama "komisja" wylosowała zwycięzców...:)


Tak więc zestaw nr 1 wędruje do: MIKKO
Zestaw nr 2 otrzymuje: SANDRYNKA


Gratuluję Dziewczyny i poproszę Was o adresy do wysyłki na: thesimplethings@wp.pl 
Pozostałym osobom bardzo dziękuję za udział w zabawie :) 
Pozdrawiam Was!
Magda

5 komentarzy:

  1. suuuuperrrrr, wygrałam! baaardzo się cieszę z takiej niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo:( szkoda zenie ja. Dziekuje za zabawe i gratuluje zwyciezczyniom!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij mi proszę swój adres na mojego maila :) Mam dla Ciebie nagrodę pocieszenia -niespodziankę :)

      Usuń
  3. Gratulacje dla Zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią. Dziękuję.